TRENERZY


Politechnika Łódzka


Pracownik w Instutucie Informatyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.
Od 2014 roku prowadzi zajęcia z młodzieżą w ramach inicjatywy „Od grania do programowania”, której jest autorem. Specjalizuje się w dziedzinie szkoleń z wizualnego programowania Scratch, Mblock; robotyce (EV3 Mindstorms, WEDO); programowania tekstowego (Arduino IDE).
Organizator charytatywnych zajęć z programowania dla trudnej młodzieży. Laureat licznych nagród i wyróżnień za osiągnięcia w pracy dydaktycznej i naukowej.

SEBASTIAN BIEDROŃ

Pracownik w Instutucie Informatyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.
Od 2014 roku prowadzi zajęcia z młodzieżą w ramach inicjatywy „Od grania do programowania”, której jest autorem. Specjalizuje się w dziedzinie szkoleń z wizualnego programowania Scratch, Mblock; robotyce (EV3 Mindstorms, WEDO); programowania tekstowego (Arduino IDE).


Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog


Nauczycielka i doradca metodyczny ds. informatyki w Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego. Współautorka e-podręcznika do zajęć komputerowych. Trenerka nauki programowania. Prowadzi szkolenia dla dzieci, młodzieży i dorosłych w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych, podstaw programowania i robotyki. Trenerka w programie Mistrzowie Kodowania, Cyfrowobezpieczni.pl. Nauczyciel w projekcie Microsoft Innovative Expert Educator.

Nauczyciel informatyki w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Bartłomieja Nowodworskiego w Tucholi. Emisariusz Bezpiecznego Internetu w ogólnopolskim projekcie Cybernauci. Trener w programach Mistrzowie Kodowania oraz Zaprogramuj Przyszłość. Edukator należący do grona MIEE oraz Microsoft Innovative Educator Fellow. Jako jeden z trojga nauczycieli reprezentował Polskę na konferencji Education Exchange 2017 w Toronto. Autor materiałów edukacyjnych oraz programów nauczania. Członek grupy Superbelfrzy RP.

Trenerka programowania, entuzjastka wykorzystania nowych technologii w edukacji. Podczas warsztatów wykorzystuje metodę STEAM. Nie zapomina o kompetencjach miękkich.  Wyzwala w uczestnikach warsztatów poczucie sprawczości, wiarę, że „mamy tę moc” .  Na swoich zajęciach promuje play&learn – czyli naukę przez zabawę.

Nauczycielka z 15-letnim doświadczeniem pracy z dziećmi. Jej pasją są roboty, aplikacje, kodowanie i programowanie. Trenerka z zamiłowania, z chęcią do przekazywania wiedzy dużym i małym.

Z wykształcenia bibliotekarka, w praktyce edukatorka (ma na swoim koncie setki przeprowadzonych szkoleń i warsztatów), trenerka Mistrzów Kodowania, Mobilna Doradczyni Programu Sektor 3.0 PAFW oraz członkini grupy Superbelfrzy MINI. Związana z Centralnym Domem Technologii w Warszawie. W 2018 roku była jedną ze 100 osób wyróżnionych przez SPRUC za działalność na rzecz rozwijania umiejętności cyfrowych. Koduje, odkrywa i konstruuje z dziećmi oraz z dorosłymi. Pracownia Młodego Konstruktora to cykl spotkań jakie prowadzi dla Fundacji Miasto Pracownia w Oświęcimiu.

Koordynator i trener projektów edukacyjnych (m.in.: Mistrzowie Kodowania, Zaprogramuj Przyszłość, Wonder Polska). Laureat konkursu Innowacyjny Nauczyciel 2013. Absolwent programu Future Classroom Lab realizowanym przez European Schoolnet w Brukseli. Uczestnik międzynarodowych konferencji Scratcha w Budapeszcie i USA (MIT, Boston).
Prelegent na wielu konferencjach edukacyjnych m.in.: Inspiracje, TEDxPiotrowskaStreetSaloon, BeZee, Zlot Innowacyjnych Nauczycieli, Informatyka w Edukacji, Inspiracje.

Koordynatorka i trenerka w programach i projektach edukacyjnych dot. edukacji cyfrowej, w tym programowania (m.in. Mistrzowie Kodowania, Zaprogramuj przyszłość). Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, prowadząc na co dzień szkolenia w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych. Moderatorka i prelegentka na licznych konferencjach związanych z programowaniem (m.in. Scratch2018MIT w Bostonie oraz Scratch2017BDX w Bordeaux). Autorka innowacji pedagogicznych oraz programów kształcenia w zakresie technologii cyfrowej. Wyróżniona tytułem Microsoft Innovative Educator Expert. Jej artykuły dotyczące kodowania oraz edukacyjnych wartości gry Minecraft były publikowane w Komputer Świecie, w TIK w Edukacji oraz na blogu Oswajamy Programowanie.

Nauczycielka w Sp 36 w Tychach. Trenerka Mistrzów Kodowania. Nauczycielka matematyki i zajęć komputerowych. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla dorosłych, dzieci i młodzieży z wielu języków programowania. Autorka artykułu Scratch – sterowanie głosem oraz scenariuszy dla dzieci w aplikacji Scratch Junior. Współpracuje z instytucjami rozpowszechniającymi wdrażanie nowych technologii w szkolnictwie, redaguje scenariusze na potrzeby polskiej szkoły. Miłośniczka nowych technologii, pasjonatka szybkich i efektownych rozwiązań oraz sztuki origami.

Absolwentka Politechniki Łódzkiej.  Na co dzień pracuje w szkole jako kreatywny i poszukujący nauczyciel informatyki i matematyki. Jako trener programowania związana jest z Cyfrowym Dialogiem. Prowadzi zajęcia dla dzieci i młodzieży z informatyki, matematyki i robotyki, a także dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z nauczycielami. Jej pasją jest nauka przez zabawę, gamifikacja procesu uczenia, myślografia i matematyka mentalna. W wolnych chwilach pasjonuje się żeglarstwem i fotografią. Uwielbia zwierzęta, zwłaszcza psy i koty. Jest ekologicznie zakręcona i propaguje ekologiczny styl życia

Trenerka programowania, założycielka Łódzkiego Klubu Kodujących Nauczycieli, inicjatorka wielu innowacyjnych działań. Na co dzień nauczycielka matematyki i informatyki. Pasjonatka nowoczesnych technologii oraz baczna obserwatorka nowinek informatycznych. W wolnej chwili biega, jeździ na łyżwach i wrotkach. Uwielbia działać i podejmować nowe wyzwania. Jej motto życiowe: „Tylko jeśli spróbujesz, dowiesz się, że potrafisz”.


Stowarzyszenie I love math


Metodyk, edukator dzieci i młodzieży w zakresie programowania i robotyki, trenerka nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) i nauki programowania. Podczas prowadzonych przez siebie warsztatów udowadnia, że nauka programowania dla najmłodszych wcale nie wymaga specjalistycznej wiedzy, a może wiązać się z naprawdę dobrą zabawą.

Trener programowania, metodyk pracy nauczyciela w zakresie przedmiotów matematyczno – informatycznych, specjalista w zakresie nowych technologii. Twórca Łódzkiej Szkoły Robotyki. Prowadzi zajęcia dla dzieci z matematyki i programowania oraz kursy komputerowe dla seniorów. W ramach Instytutu Rozwoju Kompetencji Cyfrowych szkoli nauczycieli z zastosowania nowoczesnych technologii
i nauki programowania. Jego motto to: „nauka nie musi być nudna!”

ZMIANA WIELKOŚCI CZCIONKI
KONTRAST