NASZE WARSZTATY

Robotyka, programowanie, algorytmy…

Czy zastanawialiście jak wyglądałby świat bez wynalazków,
które zmieniły bieg historii?

Naszym zdaniem to właśnie nauka jest najpiękniejszą przygodą,
która może wpływać na otaczającą rzeczywistość.

Czym jest robotyka?

…to nowoczesna dziedzina, która łączy informatykę, fizykę, mechanikę i elektronikę.
Uznawana jest jako najszybciej rozwijająca się dziedzina na świecie.
W praktyce jest to budowanie robotów i ożywianie wykonanego urządzenia.

PROJEKTOWANIE KOMIKSÓW – SP 1 – 2

Warsztaty mają na celu pobudzanie kreatywności i wyobraźni wśród dzieci. Poznamy metody opowiadania spójnej historii oraz przedstawiania jej z wykorzystaniem rysunków i zdjęć. Dzieci dowiedzą się, w jaki sposób dodać dialogi i krótkie opisy tworzonej pracy.

PROJEKTOWANIE KOMIKSÓW – SP 3 – 5

Tworzenie własnych komiksów rozwija kreatywność oraz wyobraźnię wśród dzieci. Na zajęciach poznamy zasady tworzenia historyjek rysunkowych. Nauczymy się opisywać wydarzenia czy tworzyć własne gazety z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych.

ROBOTYKA/PROGRAMOWANIE – SP 1 – 3

Roboty Clementoni i Ozoboty, to motyw przewodni zajęć z robotyki dla najmłodszych. Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają podstawy algorytmów, zasady kodowania
i sterowania robotami, a także podstawy programowania, wszystko w myśl zasady „nauka przez zabawę”

ROBOTYKA – SP 4 – 5

Warsztaty mające na celu zapoznanie dzieci
z prostymi metodami programowania
z wykorzystaniem ozobotów i robotów clementoni cyberrobot.  Ponadto uczestnicy poznają podstawy programowania. Dzieci naucza się także staranności i poznają podstawy myślenia algorytmicznego, logicznego i sposobów prezentacji danych.

PROGRAMOWANIE GIER KOMPUTEROWYCH – SP 3 – 5

Stwórz własną grę komputerową!
W przygodę z programowaniem wprowadzi nas interaktywna gra Scottie Go! Edu. Podczas zajęć uczestnik pozna świat gier od drugiej strony – z perspektywy twórców. Na warsztatach stworzymy własne projekty w Scratch, MIT App Inventor. Poznamy tajniki tworzenia gier komputerowych oraz aplikacji mobilnych.

MECHATRONIKA – SP 6 – 8 I GIM

Gimnazjum to doskonały czas na rozpoczęcie przygody z programowaniem. Zajęcia przygotowane przez Nas oparte są o moduły Arduino, które pozwalają na lepsze poznanie
i zrozumienie działania otaczającego nas świata technologii. W cyklu zajęć uczniowie zdobędą cyfrowe kompetencje związane
z programowaniem. Celem programu zajęć jest zdobycie wiedzy umożliwiającej tworzenie własnego oprogramowania w Scratch
i Pythonie.

MECHATRONIKA – SZKOŁA ŚREDNIA

Zajęcia odkryją przed uczestnikami świat elektroniki oraz tajniki programowania. Wykorzystywane podczas warsztatów zestawy AbiDuino pozwolą na lepsze poznanie i zrozumienie działania otaczającego nas świata technologii. Uczniowie podczas tworzenia układów zdobędą nie tylko wiedzę z zakresu elektroniki, ale zwiększą swoje zdolności manualne i poznają języki programowania takie jak Python czy C++.

ZMIANA WIELKOŚCI CZCIONKI
KONTRAST